FAQ2020-10-29T14:29:48+00:00

Veelgestelde vragen

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?2021-03-16T14:57:49+00:00

Standaard houden wij 3 werkdagen voor ogen.

Wij leveren bestellingen uit op dinsdag, donderdag en vrijdag. We werken in België alsook in Nederland met PostNL.

 

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt, maar we kunnen helaas geen garantie geven dat we de volgende leverdag al kunnen uitleveren. Alles hangt af van de drukte en de voorgaande bestellingen die eerst nog verwerkt dienen te worden.

Wanneer je de bestelling hebt geplaatst zal er nog in een opvolgmail gecommuniceerd worden wanneer je het pakket wellicht mag verwachten.

J’ai oublié mon mot de passe. Que dois-je faire ?2021-03-16T14:19:18+00:00

Pas de problème ! Vous pouvez réinitialiser votre mot de passe.
Cliquez sur « mot de passe oublié ». Remplissez ensuite votre adresse e-mail.
Vous recevrez ensuite un mail avec lequel vous pourrez à nouveau accéder à votre compte. Par la suite, vous pouvez réinitialiser votre mot de passe à tout moment en vous rendant sur la page « Détails du compte ».

Hoe weet ik welk product dat bij mij past?2020-10-29T12:44:19+00:00

Bij elk product staat alle informatie die wij jou kunnen bieden.
Moest je toch nog vragen hebben, kan je ons altijd contacteren per e-mail, via chat of via het contactformulier.

Wat zijn jullie openingsuren?2020-10-30T08:53:33+00:00

Senitas en NassifMD Dermaceuticals zijn beschikbaar tijdens volgende uren:

Maandag: 9u – 12u en 13u – 17u
Dinsdag: 9u – 12u en 13u – 17u
Woensdag: 9u – 12u en 13u – 17u
Donderdag: 9u – 12u en 13u – 17u
Vrijdag: 9u – 12u en 13u – 15u

 

Hoe kan ik contact opnemen met jullie?2020-10-30T08:54:24+00:00

Senitas is de officiële verdeler van NassifMD Dermaceuticals in Europa
Adres Senitas bv:
Duifhuisweg 22
3590 Diepenbeek
België

Je kan voor algemene vragen contact opnemen via mail@nassifmd.nl, via onze chat of via ons contactformulier.
Voor logistieke vragen (over je bestelling, retour, …) gelieve contact op te nemen via e-mail op nassifmd@senitas.com.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?2020-10-30T08:55:38+00:00

Je kan gebruik maken van verschillende betaalmogelijkheden.
Hieronder kan jede opsomming terugvinden:

Let op: bij AfterPay en Credit card wordt er een extra kost van €0,95 bijgeteld.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?2020-10-30T08:56:57+00:00
Via onze webshop kan je alle producten terugvinden waarover wij beschikken. Klik hier voor de webshop.
Je kan gemakkelijk de producten toevoegen aan je mandje.
Je moet wel over een account beschikken voor het plaatsen van een bestelling.
Rechtsboven op de website zie je een winkelkarretje. Hierin zitten jouw gekozen producten.
Van hieruit kan je de bestelling plaatsen.
Na het kiezen van de producten, dien je jouw gegevens in te vullen zodat wij de verzending kunnen versturen.

Hoe ontvang ik mijn factuur?2020-10-30T08:57:19+00:00
Na de bestelling ontvang je direct een mail met daarin de factuur.
Mocht je de factuur niet in je mailbox zien, controleer dan de spambox om te controleren of de e-mail daar in zit.
Zijn er extra kosten verbonden aan mijn betaling?2020-10-29T13:03:33+00:00
Voor het gebruik van AfterPay en CreditCard brengen wij wel € 0,95 in rekening.
Alle andere betaalmogelijkheden zijn kosteloos.
Ik heb per ongeluk een fout gemaakt in mijn bestelling, kan ik deze nog aanpassen?2020-10-29T12:37:05+00:00

Neen, een doorgevoerde bestelling kan helaas niet meer aangepast worden.
Maar geen probleem, je mag een e-mail verzenden naar nassifmd@senitas.com. Onze logistieke afdeling zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.
We zijn ook steeds bereikbaar via onze chat.

Hoe werkt het retourbeleid?2020-10-30T09:17:24+00:00

Heb je een product wat niet werkt, verkeerd geleverd is of waarvan je vermoed dat er iets mis mee is? Dan mag je deze zonder problemen omruilen.
We vragen om eerst even een omruilformulier in te vullen op https://nassifmd.nl/retouraanvraag/.

Je hebt 14 dagen retourrecht.

De retourkosten zijn voor eigen rekening.
U mag zelf kiezen met welke firma u het pakket naar ons verstuurd.

Retour zendingen verwerken wij doorgaans binnen 4 tot 5 werkdagen na binnenkomst.
Bij de keuze voor “geld terug” wordt het geld doorgaans binnen 5 werkdagen na binnenkomst teruggeboekt.
Mocht het toch te lang duren neem even contact met ons op.

 

Wat als ik er niet ben als mijn bestelling aangeboden wordt?2020-10-29T11:17:20+00:00

Standaard worden er 2 aanbiedingen per pakket doorgegeven.
Als je er niet was dan zal de dag erna jou pakket opnieuw aangeboden worden.
Ben je nog steeds niet in staat om het in ontvangst te nemen op de 2e levering, dan zal je een bericht ontvangen per mail waarin er gevraagd wordt hoe en wanneer je het pakket het liefst ontvangt. Je maakt dan als het ware een afspraak met de transportfirma om je bestelling te ontvangen.

Hoe kan ik mijn bestelling traceren?2020-10-30T09:14:25+00:00

Vanaf het moment dat we jouw bestelling doorgegeven hebben aan onze transporteur, zal je een mail ontvangen met een traceercode. Deze zal de meest up-to-date informatie aan jou doorgeven zodat je weet wanneer je het pakket mag verwachten.

Waar kan ik terecht met logistieke vragen (voorraad producten, verzending en betaling)?2020-10-29T12:33:59+00:00

Hiervoor bel je best het rechtstreekse telefoonnummer 0032 (0)9 258 06 02 en kies je voor optie 1. De logistiek is bereikbaar per mail op nassifmd@senitas.com.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed doorgekomen is?2020-10-30T09:15:13+00:00

Bij elke bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging dat de bestelling verwerkt wordt. Indien een artikel niet op voorraad is laten we jou dat ook diezelfde dag per e-mail weten.

Wanneer betaal ik verzendkosten bij mijn bestelling?2020-10-30T09:15:48+00:00

De bestelling heeft een gratis verzending vanaf €45 inclusief BTW.
Heb je minder dan €45 besteld? Dan zijn de verzendkosten €9,95.

Wanneer mag ik mijn bestelling verwachten?2020-10-30T09:17:10+00:00

Standaard houden wij 3 werkdagen voor ogen.
Wij leveren bestellingen uit op dinsdag, donderdag en vrijdag. We werken in België alsook in Nederland met PostNL.

Alle bestellingen worden zo snel mogelijk verwerkt, maar we kunnen helaas geen garantie geven dat we de volgende leverdag al kunnen uitleveren. Alles hangt af van de drukte en de voorgaande bestellingen die eerst nog verwerkt dienen te worden.
Wanneer je de bestelling hebt geplaatst zal er nog in een opvolgmail gecommuniceerd worden wanneer je het pakket wellicht mag verwachten.

 

Go to Top